MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MADDE 1 – TARAFLAR

1.1 – SATICI

Ünvanı                        :   Sunline Güzellik Hizmetleri Sanayi Ve Ticaret Anonim Şirketi

Mersis No                  :   0784073198000001

Adresi                         :    ATAKÖY 7-8-9-10. KISIM MAH. ÇOBANÇEŞME E-5 YAN YOL CAD. A NO: 22/1A BAKIRKÖY / İSTANBUL

Telefon                       :    0…..      

Eposta adresi            :   info@sunlinesolarium.com.tr

KEP Adresi                :    …@hs01.kep.tr

1.2 – ALICI

Müşteri olarak www.sunlinesolarium.com.tr  alışveriş sitesine üye olan/üye olmadan ürünü satın alan kişidir. Üye olurken/üye olmadan ürün satın alırken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

Bundan sonra “ALICI” olarak anılacaktır.

İş bu sözleşmeyi kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.

MADDE 2 – KONU

İşbu sözleşmenin konusu, Alıcı’nın SATICI ‘ya ait www.sunlinesolarium.com.tr (“İnternet Sitesi”) İnternet Sitesi’nden elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

Sözleşme tarihi, alıcı tarafından siparişin verildiği sipariş tarihidir.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME, FATURA VE TESLİMATINA İLİŞKİN HUSUSLAR

3.1 – ÜRÜNLER

Malın / Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır

3.2 – TESLİMAT ŞEKLİ VE PLAN

Teslimat Adresi        :    Alıcının sipariş verirken bildirdiği adrestir.

Teslimat Şekli           :   KARGO

Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile alıcının adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir.

Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine  info@sunlinesolarium.cm.tr e-posta adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir.

Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı alıcıda vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.

3.2 – ÜRÜNLERİN ADI, MİKTARI, KDV DÂHİL SATIŞ FİYATI BİLGİLERİ PLAN

Mal ya da hizmetlerin temel özellikleri www.sunlinesolarium.com.tr adresinde bulunmaktadır. 

ALICI tarafından satın alınan Ürün(ler)in temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi) www.sunlinesolarium.com.tr’de hem ürünün ilanının yer aldığı sayfada; hem de ALICI’ya ait Hesabım>Siparişlerim bağlantısı altında bulunmaktadır. Ürünün özellikleri ve tüm vergiler dâhil satış fiyatı da ALICI’nın sepetinde ve gönderilecek faturada mevcut olacaktır.

Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar ürünlerin satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

ALICI, www.sunlinesolarium.com.tr internet sitesinde sunulan ürünlerin özel tasarım ve el yapımı olduğunu ve bu sebeple www.sunlinesolarium.com.tr internet sitesinde bulunan ürün görselleri ile ALICI’nın eline geçen ürün arasında farklılıklar olabileceğini bildiğini kabul ve beyan eder.

Sözleşme Konusu mal ya da hizmetin tüm vergileri satış fiyatına dahildir.

3.2 – FATURA BİLGİLERİ

ALICI’nın ürünü satın alırken bildirmiş olduğu bilgiler kapsamında hazırlanan fatura, sipariş teslimatı sırasında fatura adresine sipariş ile birlikte teslim edilecektir.

MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER

4.1 –      ALICI, İnternet Sitesi’nde sözleşme konusu ürünün temel özellikleri, tüm vergiler dâhil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının aksi belirtilmedikçe ALICI tarafından karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI ’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu, cayma hakkının kullanılması şartları hakkında doğru ve eksiksiz olarak bilgi edindiğini ve elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini beyan eder.

ALICI, talep ve şikâyetlerini yukarıda belirtilen iletişim yollarını kullanarak iletebilir. Şikâyet ve taleplere SATICI tarafından müşteri hizmetleri aracılığıyla mümkün olan en kısa sürede cevap verilecektir.

ALICI; bu sözleşmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından ALICI’ya verilmesi gereken unvan, adres, iletişim bilgileri, MERSİS numarası, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin tüm vergiler dâhil satış fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini, cayma hakkı ve cayma hakkının kullanım usulü ve koşulları hakkında doğru ve eksiksiz olarak bilgi edindiğini teyit etmiş olur.

4.2 –      Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile ilgili ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak değişkenlik gösterebilen ve internet sitesinde yer alan ön bilgiler içinde açıklanan süre zarfında ALICI veya gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir.

4.3 –      Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4 –      SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5 –      SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.6 –      SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 iş günü içerisinde tahsil edilen toplam bedeli ALICI’ya iade eder.

4.7 –      Ürünün teslimatı için Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.8 –      Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI’ya iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya aittir.

4.9 –      SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın durması gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI’nın siparişi iptal etme ve sözleşmeyi fesih etme hakkı bulunmaktadır. Sözleşme’nin fesih edilmesi durumunda SATICI, varsa teslimat masrafları dâhil olmak üzere tahsil ettiği tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaşmasını takip eden 14 (On dört) gün içinde nakden ve defaten ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

4.10 –      02.2015 tarihinde yürürlüğe giren 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16. maddesinin 4. fıkrası gereği sipariş konusu mal ya da hizmetin ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur.

4.11 –      sunlinesolarium.com.tr internet sitesinde sunulan bazı ürünlerin el yapımı olmasından ve siparişi verilen yüzük ölçülerinin farklılığı nedeniyle ağırlık, uzunluk, genişlik vb. özelliklerinde üretim sonrasında ± %15 kadar farklılık olabilmektedir.

4.12 –      ALICI’nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile ALICI’ya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa SATICI, Banka’ya ürünün bedelini tek seferde öder. ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini aynı taksit sayısında yapmaktadır. Havale/EFT ya da kapıda ödeme seçeneklerinde iade Tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, Tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.

4.13 –      İnternet Sitesi üzerinden ürünün satışa sunulması aşamasında teknik hatalar ya da maddi hatalar nedeniyle ürün fiyatı, ürün açıklaması, ürün niteliği vb. özelliklerde hata olması halinde SATICI siparişi iptal etme ve tahsil edilmiş tutarları ilgili mevzuat hükümleri uyarınca ALICI’ya iade etme hakkına sahiptir.

4.14 –      ALICI, internet sitesi üzerinden satın aldığı ürünleri, ilgili ürünün/ürünlerin satışa sunulduğu sayfada yazılı olan “ürün kullanım şartları/koşulları/talimatları” doğrultusunda kullanmayı; bu hususlara aykırı kullanım halinde oluşabilecek zarar ve ziyandan SATICI’nın sorumlu olmadığını işbu sözleşmenin onayı sırasında gayri kabili rücu kabul ve taahhüt eder.

4.15 –      ALICI, sunlinesolarium.com.tr internet sitesinin herhangi bir kısmına girerek, ürün satın alarak Ön Bilgilendirme Formu’nu, Mesafeli Satış Sözleşmesini, Cayma Hakkı Bildirimi’ni, Ürün Kullanım Şart ve Koşullarını okumuş bilgilenmiş ve kabul etmiş sayılır.

MADDE 5 – KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR

5.1 –      6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek ALICI’ya ait kimliki iletişim, müşteri işlem verileri;

* sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, ALICI’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile ALICI ile SATICI arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin SATICI tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri SATICI ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından süresiz/süreli kaydedilebilir, yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir.

5.2 –      Ayrıca onay vermesi halinde ALICI’ya, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem, uygulamaları için SATICI tarafından SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler yapılabilir, ALICI kendisine ticari elektronik iletiler gönderilmesini kabul etmiştir.

5.3 –      ALICI tarafından sisteme girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, SATICI tarafındaki kendi sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler ALICI’ya ait cihazlardan girildiğinden ALICI tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI’ya aittir.

5.4 –      ALICI, SATICI tarafından belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurulmasını talep edebilir. ALICI’nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. ALICI isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI’ya her zaman başvurabilir ve bilgi alabilir. Söz konusu başvurular incelenerek yasal süresi içerisinde ALICI’ya mevzuatta öngörülen sürelerde dönüş yapılacaktır.

MADDE 6 – CAYMA HAKKI

ALICI, 14 (On dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin  sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

Cayma hakkının kullanılması için 14 (On dört) günlük süre içinde SATICI’ya telefon veya eposta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 27.11.2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı 15. madde hükümleri kapsamında olmaması ve SATICI tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde;

3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte 10 (On) gün içerisinde SATICI’ya gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)

 Cayma hakkı talebinin iletilmesinden itibaren 10 (On) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin, kutusu, ambalajı, sertifikaları, varsa hediye ürünleri ve aksesuarları, hediye çekleri ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak SATICI’ya iade edilmesi gerekmektedir. Bu materyallerden herhangi birinin gönderilmemesi ya da taşıma şirketinden kaynaklanmış olsa dahi hasarlı olması durumunda, materyalin bedeli iade tutarından düşülerek iade işlemi tamamlanır. ALICI, bu işlemler için hangi yolu izleyeceğini SATICI’yla belirtilen iletişim bilgilerinden irtibata geçerek öğrenmelidir.

Cayma hakkı kapsamında öngörülen taşıyıcı SATICI’nın ürünü ALICI’ya teslim ettiği firmadır. (Yurtiçi Kargo)

Cayma hakkının kullanımı ile ALICI, kendisine belirtilecek teslim masrafını geçmemek üzere iade masraf tutarlarına, öngörülen dışında bir taşıyıcı ile ürünü iade edecek ise her türlü iade masrafına katlanmakla yükümlüdür.

SATICI’ya cayma hakkı talebinin ulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içinde ürün bedeli ALICI’ya iade edilir.

MADDE 7 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

7.1 –     Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. Bu nedenle, ALICI’nın isteğiyle, internet sitesinde sunulan maden renginden farklı bir renkte kişiye özel olarak üretim yapıldığında ya da internet sitesinde sunulan yüzük ölçüsü aralığı, kolye ve bileklik boyu dışında verilen özel siparişlerde ya da sipariş verilen ürünün ALICI’ya tesliminden sonra, ALICI’nın isteği doğrultusunda yapılan yüzük ölçüsü, kolye, bileklik boyu ve modelindeki değişiklikler gibi işlemler yapıldığında, müşterinin özel istekleri doğrultusunda özel olarak üretimi yapılan bu mallar  ile hasarsız, kullanılmamış ve hijyen bakımından ambalajı açıldıktan sonra iadesi mümkün olmayan ürünler bakımından ambalajı açılmamış olan ürünler cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamına girer.

7.2 –     Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin ürünler.

7.3 –    Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi gereği, yüzük siparişlerinde, yüzük ölçüsü kişiye özel olarak hazırlandığı için, yasal koşullara bağlı olarak cayma hakkı (iptal ve iade hakkı) bulunmamaktadır.

MADDE 8 – UYUŞMAZLIK KONUSUNDA BAŞVURULARIN YAPILABİLMESİ

ALICI siparişine ve/veya siparişine konu ürüne ve/veya siparişi ile ilgili herhangi bir konuda şikâyetinin olması halinde, şikâyetlerini yukarıda belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya iletebilir. İletilmiş olan şikâyet başvuruları kayıtlara alınacak, yetkili birimler tarafından değerlendirilerek çözümlenmeye çalışılacak ve en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır. Ayrıca ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya T.C. Bakırköy Tüketici Mahkemelerine yapabilir.

MADDE 9 – UYUŞMAZLIK DURUMUNDA YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ

İşbu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan uyuşmazlık halinde, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca her yıl Aralık ayında ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile T.C. Bakırköy Tüketici Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

MADDE 10 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır.

ALICI, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda SATICI’nın ve DSM’nin resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 11 – YÜRÜRLÜK

ALICI, siteden ürün satın alması ile işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. Sözleşmenin kabul edildiği tarih ürünün satın alındığı tarihtir.

 

1.3 –    SATICI

Ünvanı                        :   Sunline Güzellik Hizmetleri Sanayi Ve Ticaret Anonim Şirketi

Mersis No                  :   0784073198000001

Adresi                         :   ATAKÖY 7-8-9-10. KISIM MAH. ÇOBANÇEŞME E-5 YAN YOL CAD. A NO: 22/1A BAKIRKÖY / İSTANBUL

Telefon                       :   0…..      

Eposta adresi            :   info@sunlinesolarium.com.tr

KEP Adresi                 :   …@hs01.kep.tr

ALICI

Müşteri olarak www.sunlinesolarium.com.tr alışveriş sitesine/sitesinden üye olan ve/veya alışveriş yapan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

Tarih    : Müşterinin siteden tercih ettiği ürünleri satın aldığı tarihtir.

Alıcının bir yurtdışı teslimat adresi beyan etmesi neticesinde Türkiye Gümrük Sahası dışındaki bir adrese teslim edilen ürünler iade kapsamı dışındadır.

tr_TR